Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

DIY : Παπούτσια Πιτσιλιστά



 Τις προάλλες που έπιασε ξαφνική μπόρα κι αναγκάστηκα να βγω για ψώνια έξω, από τη βιασύνη έβαλα ότι παπούτσια βρήκα μπροστά μου, και καθώς δεν έχω βγάλει ακόμα τα χειμερινά κατέληξα να βολτάρω με κάτι παλιά παπούτσια που χρησιμοποιώ όταν βάφω. Δεν πέρασαν απαρατήρητα - δυστυχώς για μένα- και εισέπραξα πολλά απορημένα επιφωνήματα που ήθελαν να μάθουν πού βρήκα τόσο πρωτότυπα παπούτσια! Ντράπηκα εκείνη τη στιγμή κι άρχισα να ψελλίζω δικαιολογίες, μέχρι που βρήκα αυτό το post από την Honestly WTF που μας προτείνει να πιτσιλίσουμε με χρώματα τα παπούτσια μας για να είμαστε trendy. Tι να μου πεις εμένα Erica, έφαγες τη σκόνη μου ;)



Images via Honestly wtf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...