Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Celebrity Tour : Renée Zellweger



Και συνεχίζουμε να περιδιαβαίνουμε σπίτια πλούσιων και διάσημων αστέρων! Η ηθοποιός Renée Zellweger διαθέτει αυτή την ωραιότατη φάρμα του 1770 στο Pomfret του Connecticut.


Είναι και για πώληση αν ενδιαφέρεστε για επενδύσεις! 
 

Σε νεοκλασσικό Παλαδιανό ύφος εξωτερικά είναι εξαιρετικά διατηρημένη. Κομψή κι αυθεντική σε rustic-chic ύφος εντυπωσιάζει με τις διαστάσεις της. Περισσότερες λεπτομέρειες στο Architectural Digest.







Photographs:  LandVest

2 σχόλια:

  1. Η κουζίνα είναι των ονείρων μου, για τα υπόλοιπα δεν είναι του γούστου μου! Θα το αγόραζα αλλά θα το διακοσμούσα διαφορετικά..... άσε τώρα που μου πέφτει μακριά χι, χι, χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου αρέσει η πρώτη φωτογραφία και μόνο που είναι ατμοσφαιρική!

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...